torsdag den 10. oktober 2013

Efterår og bare fordi...

Jeg nyder mine gåture lunt klædt i frakke, sko, tørklæde, pulsvarmere og en høj klar frisk luft. ... bare fordi 


Jeg iagttager og mærker naturens stille skiften farve til røde, gule og brune nuancer....bare fordi...

Ser mange fugletræk ud over havet, der har fået flere mørke dybe farver, i dag med skum på bølgerne... bare fordi...

På turen over engen, går jeg igennem den vinrøde og lilla klædte lyng i strålende solskin, og om morgenen med en ” mystisk” smuk tåge blødt vuggende ud over det hele. ...bare fordi....

Glæder mig over de klare mørke stjerneklare nætter, varm te i koppen, knitrende ild i brændeovnen og tændte stearinlys....bare fordi..

Har dybsindige kærlige samtaler med venner, med et blødt tæppe smygende omkring skuldrene, dybt nedsunken i sofaen . ..bare fordi...

Min alene aftentid til gode bøger, livs nærhed og eftertanke...bare fordi...

Jeg mærker jeg er til. ..bare fordi...


Bare fordi ...

jeg er i livet :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar