søndag den 16. juni 2013

Kærlighed og alt der er..



Efter min nærdøds oplevelse, og da jeg husker virkeligt mange af mine tidligere liv. Har jeg tit tænkt og undret mig over
 -  at det med kærlighed tager lang tid og mange liv, at lære.

Jeg har været virkelig overrasket over, hvor meget tid og hvor mange liv jeg har brugt på ikke at elske. 
Hvor mange liv jeg har brugt til at lære det aller vigtigste i verden, som er Kærlighed... at elske mig selv, og alt der er...

Kærlighed det er alt, hvad der er positiv her i livet 
- alt som har omdrejning omkring at elske.... 
Glæden over at være i livet, og opdage at i hver dag jeg lever, er der glæde at finde. 
Taknemmelighed over alle der er i mit liv, og alt det jeg har.
Huske at lave det sjov jeg kan komme til. 
Bruge hver en chance til at slå en latter op alene og sammen med andre. 
Nyde alt det jeg kan komme til at nyde.
Drage kærlig omsorg for mig selv og andre. 
Tilgive og slippe fortiden hvor jeg kan. 
Tilgive og være kærlig ved mig selv
Fokusere på at lade alt være godt i nuet. 

Lad det være det bedste vi kan give - lad det være det vi har fokus på.

Husk at elsk så meget som du kan, og det er som det skal været <3 






Ingen kommentarer:

Send en kommentar