lørdag den 22. juni 2013

Midsommer og lyse aftener

Jordbær, duftende hyldeblomster, vilde roser og lyse nætter 
- jeg elsker juni måned.
Jeg gør meget for at nyde sommerens fortryllende glæder, uanset hvor jeg ellers er med mit liv og hvilke aktuelle problemer jeg står midt i.

Selvom jeg så bliver 98 år, vil jeg helt sikkert også til den tid føle, at jeg har oplevet alt for få lyse sommeraftener, med friske nyplukkede jordbær og duft af vildroser og hyldeblomster. 
Jeg nyder det 
- husker at være lige her og mærke fortryllelsen… 
og om ikke andet, så gør jeg det så meget jeg kan, om det så bare bliver 10 minutter hver dag 



- og så gør det en enorm forskel på humør, mit helbred, måden jeg problem løser på og min energi.  :-D
Det er magisk at være i nuet - især på en smuk sommeraften ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar